Soap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardimci olayim bende de 3D Yazicilar var ve cizim yapmaktayim.
Cevap verildi anlaşma sağlanamadı (istediğim çizim dekora girdiği için )
RedS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fusion 360 biliyorum, yazıcım da var.






Lütfen yazıyı renklendirmeyin karanlık tema da okunmuyor.
WhatsApp tan mesaj atıldı.


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm atıldı.
Cevap verildi.




Arayış devam ediyor