Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denemek lazım, zaten komple makine almak gibi bişey dediğin değişiklikleri yapmak

MacOs kurunca hwid banı geçebiliyoruz gibi bir bilgi dolanıyor onu hiç duydunuz mu hocam?