Başlangıç motoru olarak pulsara da bakabilirsiniz.15 bin tl ye maalesef 2011 - 2012 sinek kasalar var. 40 bin - 50 bin km falan.Evet başlangıç için mantıklı motor ama fiyatı yüksek.Tecrübeniz yoksa granajlı motordan ziyade naked öneririm.Çünkü umarım olmaz ama düşeceksiniz, ufak kazalarda yüksek maaliyetler çıkacak.Kaldı ki cbr aldığınızı varsayıyorum 40 bin de.Motorun ne zaman rektefe isteyeceği belli değil bir de öyle 3-4 bin tl masrafınız olacak.
Hocam bu motor kısa mesefede sürat için dizayn edilmiş. O yüzden r eki alıyor. uzun yol touring motorlarla yapılır. Yani tasarlarken rüzgar yol eğim herşeyi düşündükleri için racing touring gibi ifadeleri boşuna kullanmıyorlar. aslında mobiletle 500 km yapanı da gördüm tabi orası ayrı 😄 buda gitmesine her türlü gider ama konfor ve Toto sağlığı için biraz daha dik ve sele yapısı geniş motorlar ideal oluyor. Kendimde de touring tarz var uzunyol hep yaparım hatta yarında yapıcam ordan biliyorum =) racing motorla 50-100 km gittikten sonra uyusmadik yeriniz kalmiyor
Hocam sizlere çok teşekkür ederim aslında R25 diye başladım ama sıfırı 50 bin olunca şimdilik hayal oldu