Yaklaşık iki yıl evvel benzer bir durum yaşamıştım.
Aktif olarak kullanmadığım hatta neredeyse hiç kullanmadığım bir bankadaki hesabıma 2,500 TL para gelmişti.
Ben parayı fark etmeden banka benimle iletişime geçmişti.
Hatta cep telefonuma ulaşamayınca iş telefonumdan ulaştılar.
Bana da Antalya'da bir ATM'den yanlış tuşlama yapılarak yatırılmış tutar.
İade edilmesi için şubeye gelmeniz gerekiyor dediler.
Yoğunluktan dolayı şubeye gelmem mümkün değil deyince faks ile olayı çözmüştük.
Bahsettiğiniz meblanın peşine düşülmemesi ilginç.
Hocam demekki sizin oranin suyunda var yanlis kisiye para gondermek

kimse dusmedi paranin pesine paranin hepsini bagis yaptim. bu saatten sonra ulassada para yok .