@CavitUcaa; hocam burada sanırım tek boş yapan sizsiniz. herkes bir paylaşımda bulunuyor ve muhabbet dönüyor. sarmazsa r10 anasayfasına gidebilirsiniz bu kadar basit bir kullanıma sahip bu websitesi.