Bu konuda deneyimli olarak yardıma geldim
Öncelikle belirteyim ki sağlık kurulu "ertesi yıla terk" olarak sağlık raporu veriyor. Yani tecil süresi 1 yıldır. Geçen ay ben ikinci kez sağlık kuruluna girdim ve yine ertesi yıla terk verdi. Seneye üçüncü başvuruşumda ise askerliğe elverişli değildir raporu verilecek.

Kilo problemi olan kişilere tek seferde çürük vermiyorlar. 3 kere sağlık kurulundan geçmek gerekiyor. Eğer 3. de de kilo problemi devam ediyorsa o zaman çürük veriyorlar. 6 ayda bir çağırma durumlarını ben de okudum fakat askerlik şubesine sorduğumda o yasa 2012 yılında değişti demişti. (Yasa değişim yılını tam olarak hatırlamıyorum yanlış bilgi olmasın)