işte bazıları 6 aya indi diyor bazıları celp döneminden celp dönemine diyor benim bildiğim 12 ay süre iken yılda 1 muayeneye gidiyordun bu askerlik süresi indiği için şuan 6 ayda bir muayene mi yapıyorlar orada kafam karıştı.
Bu seneye kadar böyleydi, o şekilde olacağını sanmam. Mevzuatta da 1 yıldan 1 yıla geçiyor. Yine de isterseniz askerlik şubenize sorabilirsiniz.