3 defa tecil hakkınız var
işte bazıları 6 aya indi diyor bazıları celp döneminden celp dönemine diyor benim bildiğim 12 ay süre iken yılda 1 muayeneye gidiyordun bu askerlik süresi indiği için şuan 6 ayda bir muayene mi yapıyorlar orada kafam karıştı.