Çıkmış sorularla eksiklerinizi belirlemelisiniz. Geçmişte taktiklerle bir yere kadar puan alinabiliyordu. Ancak şu an bu taktikler geçmişe nazaran pek işe yaramıyor. Önce bu YDS'de neler çıkıyor tek tek konular irdelenmeli. Madem yüksek lisans hedefliyorsunuz bence ilgi alanınızla ilgili İngilizce makaleler okuyup, anlamaya çalışın. Gramer ve kelime çalışması da şart. Başarılar 👍🏾