Arkadaşlar yüksek lisans için 70 üstü yds lazım ve ben yıllar önce hazırlık okumuştum belirli seviye ingilizcem var ama muıhtemelen şuan girsem 30-40 anca alırım.

YDS den yüksek almış arkadaşlar neler yaptınız ya da neler önerirsiniz?