DemirX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsterseniz Onu Masaüstüne Atın
vE Daha sonra silin ftpden öyle kurun
miZahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Php sürümünüz çok yüksek gibi geldi, 5.6 yapıp denermisiniz.
Teşekürler verdiğiniz bilgileri uygulayarak hatayı çözdüm