Geçen yıl hobi olarak ben de başladım ama uzun süre yapamadım hocam.

Malzemeleri size uygun fiyata gönderebilirim eğer ilgilenirseniz. Kalıp, boya, malzeme vs var.

Çok güzel çalışmalar çıkıyor ama bende yetenek yok onu anladım hatta küçük bir kurutma makinesi bile aldım ama deneme fırsatım bile olmadı.

Reternity özel makinelerde yapıyor üst düzey kalıyor orası.

Birkac Instagram sayfası var bildiğim sizin tarzda yapıp kazanan. Uğraşmak gerekiyor. Emek verince ekmek çıkıyor.

Başarılar dilerim