Merhabalar,
Uzun zamnadir yapikredi uygulamasina girmedim, simdi arkadasim para yollayacakti bir baktim ayin 12. sinde hic tanimadigim birinden 4600 tl tutar gelmis.
isim soyisimden nette arastirdim ama karsima 3 kisi cikti onlara yazdim ettim onlar cikmadi.
ne yapmam gerek bankaya bildirsem subeye git gel uzun surer diye dusunuyorum
Sorma başıma geldi hemde şubeden bi yabancı biri 22 bin tl atmisti bankaya iade etmek için 3 günümü harcadım