Siteme, çok büyük bir siteden (hatta türünün en büyüğü) reklam teklifi geldi. Teklifte ilgili bir yazıma kendi sitelerinin tanıtım yazısı ve linkini istiyorlar. İlk kez teklif geldiği için ne diyeceğimi bilemedim. Günde 200 tekil ziyaretçi geliyor. Ben sınırsız reklama tek seferlik olarak 220 TL istedim. Reklam sadece bir yazıda yer alacak. Sınırsız ve tek seferlik olduğu böyle bir ücreti uygun gördüm. Sizce iyi mi yaptım?