Mesajları tek tek okudum. Antalya ATM üzerinden gönderilen bir para bahis parası olamaz zaten. Bahis sitesinden ya da firmasından gelmemiş. Gönderici gerçek kişi. Tüzel kişi değil anlaşılan. Büyük ihtimal birisi yanlışlıkla 5 yerine 6 a bastı da para size geldi. Banka ile görüştüğünüzde parayı iadeden önce bu parayı yollayan şahsı sorun. Belki de bir tanıdığınız belki de size önceden borcu olan biri vb. baktınız hiç biri değil bu parayı şahsa iade etmek istiyorum dersiniz. Durum zor değil. Korkuya kapılmanıza gerek yok. Mesajlarınızda yasadışı bahis oynadığınızı söylemişsiniz. Bu bahis işi sıkıntılı cezası para değil hapis. Uzak durmakta fayda var. (Bana da her gün bahis yerlerinden mesaj geliyor kurtulmanın yolunu arıyorum.. bilen varsa söyleyebilir mi?)
Bankaya gittim, Anlattim durumu dedim boyle boyle adamlar uzerinden 15 gun gecmis bisi yapamayiz diyorlar. tekrar ustune basa basa anlattim bakin bahis olayi falan olmasin basimi agritmasin dedim ordaki bayan bununla alakali olarak imzali yazinizi alabiliriz ama bankamiz ne parayi geri alir nede o kisiyi bulur dedi.
para suan bende kaldi hani birinin bana borcu yok aksina benim dunya kadar borcum var.
Artik bende ustelemicem parayi orduda SMA hastasi bir kardesimiz icin bagislayacagim