seyyidnesimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah yeniden "coca-cola'yı 'fanta' içerek protesto etti." şeklinde haber başlıkları görmeyiz.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣