Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demokrasi ile yönetiliyoruz Şeriat ile değil! Buradaki herkesin müslüman olma mecburiyeti de yok bizim inaç özgürlüğüne karşı tavrımız net bunlardan dolayı her mesajınızda ayetlerden örnek vermeniz anlamsız.

Sizi süresiz banlıyorum ileride dönmek isterseniz mail atarsınız.
Coskun hocam su sabrina hayranim, boyle bir konu acmasina ragmen guzel guzel kac mesajda anlatmissin adama yaptiginin yanlis oldugunu. Ben olsam konu basligini gordugum an silerdim uyeligini, bu tutumunuza hayranim.