eskiden herkes böyle kafasına göre konu açamıyordu.
r10 yönetimini eleştirmek dahi suçtu, coşkun hoca istese başını ağrıtmaz. suistimal edilmemeli.
hatta ban sorduğunda bile eskiden yönetim kararını sorgulamaktan ban yiyenler olmuştu.
ek olarak, sen inanmayan bir insana ayet paylaşsan ne paylaşmasan ne? herkesin aklı fikri var.