Ateistlere karşı niye bu kadar düşmansınız? Ayrıca birilerini inançsız olarak yaftalamak sizin kitabınızda yazan bir şey mi? Benim okuduğuma göre bu günahtır, bunu ben biliyorsam sizin inançlı biri olarak dikkatli olmanız gerekir. Ülke bu zihniyet yüzünden ilerlemiyor desem haksız olur muyum?