Ya orası öyle tabi burası da güzel fakat instagram çok gereksiz kişilerde mavi tik olması insanı üzüyor ya arkadaş hiç tanımadığım bir insan görmedim duymadım 10 k takipçisi var yok bayan bir kullanıcı mavi tiki var insan kıllanıyor 😂

sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10’da mavi tikim var o yeter 😄