Bu yeni olan bir şey değil uzun yıllardır ileriye gitmiyoruz alım gücümüz hep düşüyor fiyatı sabit kalan hiçbir ürün yok. Buğday ithal edip kendi vatandaşımızı doyurmadan diğer ülkelere yardım yapılıyor birileri açlıktan intihar ederken birileri altın varaklı kaloriferli musluklu evlerde yaşıyor zengin çok zengin fakir ise çok fakir orta direk kalmadı artık.Yanlış yürütülen dış ve iç politika vatandaşın halinden anlamama ekonomik yanlışlıklar kutuplaştırma derken özet bu gemi çoktandır su alıyor ama insanlar daha doğrusu oy topladıklaro kitle bunun yeni farkına varıyor çünkü artık aç kalmaya başladılar dokunuyor onlara da Titanik'in kıç tarafı gibi batmadan önceki son yarım saati yaşıyoruz hükümetler geçici devlet kalıcıdır umarım vatandaş artık gerçekleri görebilmiştir