Ben artık siyasete girmiyorum, yani taraflı siyasete. Çünkü bu ülkede siyasete taraf olursan mutlaka birilerine benziyorsun. Benzemek zorunda bırakılıyorsun. Ülkem için hayırlısı olan neyse o olsun, ama bu şekilde vatandaş hali ne olur bilmiyorum. Geçinmek için çalışıyoruz, yarınımıza bir yatırımımız nasıl olur bilmiyorum dededen babadan birşey kalmazsa zor.