DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben birisinden umutluyum seçime kadar bekliyorum.

O gelirse en azından vatandaş olarak biraz rahat ederiz.
Bi süredir yoktum selam dost , konuya yorum yapardım ama pek ağız açlmıyor buralarda 😁