Merhaba , arkadaşlar . Nereye gidiyoruz ? Enflasyon sözde 10larda . Dolarla maaş almıyoruz ama harcamaların hepsi dolarla . Tünelin ucundaki ışığı da bir biz goremiyoruz. Ne olacak böyle ? Düzelir mi sizce umut görüyor musunuz ?