Arkadaşlar neyse, kendi çapında bir duruş sergileyerek kendi isteğiyle giden adamın arkasından konuşmak R10 ailesine yakışmaz diye düşünüyorum.

@Coskun; abi bence konu kilitlenmeli, arkadaş kendi tercihini yapıp bu platformdaki profilinden oldu en büyük ceza budur daha arkasından makara yapılıyor hoş değil bize yakışmaz.