barbaryan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
..
Hocam 2 farklı sitede 2 farklı tema var. şayet lisanslı tema kullanacaksanız 120 dolar sadece tema ücreti.
Dolar 8 tl den heaplarsanız 960 tl sadece lisans ücreti vereceksiniz.
Temanın mevcut eklentileri dışında başka eklenti parası vermediğiniz düşünelim.
640 tl gibi bir ücret kalıyor geriye.
3 kişiyiz diyorsunuz. 213 tl yapar adam başı.
Bu 1 günlük yevmiye bedeli bile değil. Siz 7 gün diyorsunuz birde.
Hayırlı işler kolay gelsin.
👏👏.