GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar çok yakında patlama vvesilah sesleri oldı

Edit: bir canlı bomba patladı, birisi de çatıdaymış polin indirmeye çalışıyor

Herşey bir sokak ötemde oldu arkadaşlar. Haberlerde çıkmaması nornal daha ellerimm titrerken yazdım
gecmis olsun hocam benimde arkadasim var iskenderunda oda duymus sesi.