merhaba,

config.php dosyanızda
<?php

satırından sonra aşağıdaki kodları ekleyip tekrar ödemeye gittiğinizdeki hata ekranını paylaşabilir misiniz.

error_reporting(E_ALL);

ini_set("display_errors" , 1);