KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstatistikler gayet düşük bu işi bilmeyenlere yüksek geliyor olabilir fakat 400 sunucu 1 haftada kolayca kasılabilir. Ayrıca 114 bin kullanıcıda az bana göre. Türkiye'nin en büyük botu MC-AT'ın 250 bin sunucusu var öyle düşünün.
Kime göre neye göre yüksek hocam? 400 sunucuyu kasmadık. Kasmak ve organik sunucu arasında ki bir sürü fark. Kasmak botlistlere vs ekleterek yapabilirsiniz. Hiç bir şekilde kimseden yardım almadık. Ancak organik kişinin kendi isteğine göre eklemek istemesi botu kullanıcağı anlamına geliyor. Ek olarak MC-AT köklü bir bot. MC-AT adlı bota karşılaştırma yapmanız hata. MC-AT benim bildiğim 2 yıldır Discord üzerinde. Botumuz yayınlanalı sadece 1.5 ay oldu.