Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fransa vatandaşlığına başvur reis.


Benimde Fransa dan arkadaşlarım var bence senin eşin dünyanın en iyisi

Sömürgecinin kralıdır tarihi katliamdan ibarettir.

Cezayir yazarak arasan bile yeter.

Diğer kölelik olaylarını açmama bile gerek yok.

Ayrıca feci misyonerdirler Fransa sempatisi yaymaya çalışırlar.
Hayatında TR dışına çıkmadığın ve kendi tarihini bilmediğin ne kadar belli sana suriyelilerle yaşamak hak. Bol şans.