Eğer bimdeki pulbiberi kullanıyorsanız kullanmayın. Bende hep oluyordu en son o biberden almayıp ucuz diye şoktan almıştım ve 1 hafta kaşıntı derdim kalmamıştı. Bir ihtimal tabi.