Merhaba
Arkadaşlar yolda yürürken sürekli kaşınıyorum. Neden böyle oluyor?
hocam sınav donemınde bende kopek gıbı kasınıyordum ama soyle dusunun bır noktada bır ısırma gıbı hıssettırıyor kasıyorsun sonra baska yerlere 2 ye 3 e bolunuyordu bılmem anlatabıldım mı bana bır ılac yazdı doktorhap seklınde butun alarjılerı gecırıor (alarjı testı yaptırmadım) baharayında cok burnum akar hapsırmayı unutturuyor adeta baya ıyı adını yazayım buraya bır bakın ıstersenız bır yan etkısını yasamadım doktorunuza sorarsınız
BLAXTEN ilacın ismi