Merhaba

Arkadaşlar yolda yürürken sürekli kaşınıyorum. Neden böyle oluyor?

Cildiyeden randevu aldım. Bu durum bende yaz kış oluyor.

Ayriyetten kaşıntının olduğu bölgeler genellikle belimin üstü.

Yürüdüğüm zaman 15-20 dakika sonra başlıyor. Sürekli bu durum mevcut.

Alerjik olabilir mi ?