Merhaba
Arkadaşlar yolda yürürken sürekli kaşınıyorum. Neden böyle oluyor?
Cildiyeden randevu aldım. Bu durum bende yaz kış oluyor.
Ayriyetten kaşıntının olduğu bölgeler genellikle belimin üstü.
Yürüdüğüm zaman 15-20 dakika sonra başlıyor. Sürekli bu durum mevcut.
Alerjik olabilir mi ?