Merhaba yazarlık tecrübem yok ve söylediğiniz dillerin söz dizimini bilsem de Türkçenin pek bilmediğimi söyleyebilirim. Yani düz bir şekilde yazabilirim eğer ki siz bunu Türk dili yazım kuralları ve noktalama işaretlerine uygun şekle çevirebileceksiniz.