Eskiden Metin2 oymadığımız zamanlarda bi loncamız vardı , ismi greed gerçek dostluğun olduğu bi ortam yıllar içerisinde sayısız insan gelip geçse de o kadroyla hala konuşur ve görüşürüz , buraya girerken de yaşatmak istedim