Merhaba Öğrencilere yönelik kurduğumuz platform için bir mobil uygulama yaptırmak istiyorum. Mobil uygulamanın tanıtımını yapıp indirtebilecek kitleye sahibim. Fakat bu işler hakkında en ufak bir bilgim yok merak ettiğim ve öğrenmek istediğim bir kaç şey var yardımcı olursanız çok sevinirim. konuyu doğru yere açıp açmadığım konusunda emin olamadım yanlı yere açtıysam affola.

1) Websitemizi direk uygulamaya çekmek değil de uygulamanın kendi içine bilgileri aktarmak istiyorum yani uygulamaya girince websitemiz uygulama da açılsın değil de uygulama internet olmasa da kullanılabilsin istiyorum böyle bir uygulama yaptırmanın bana maliyeti ortalama ne kadar olur ?

2) Yukarda bahsettiğim gibi bir uygulama yaptırdığım taktirde uygulamanın admin paneli teknik bilgi olmadan yönetebilir miyim ? Kullanıcılara bildirim yollama, Uygulamaya içerik ekleme vs. ?

3) Sizce mobil uygulama yaptırmak mantıklı mı yoksa websitesi üzerinden devam mı etmeliyim ?