paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim özellikle Emniyet'te Renault kullanımı oldukça yaygın. Ne olacak şimdi o araçlar, depoya çekilip yeni araç mı alınacak emniyet'e. Ee alınacak yeni araçlar da vatandaşın vergisi ile alınacak. Yine olan millete oluyor gibi.
1-2 yıl önce de almanya pkk'ya destek verdi diye onları boykot ediyorduk. Kimse mercedesinden vazgeçmediydi.