Merhaba arkadaşlar. Ben kendi hobi amaçlı projelerimi yapmak için yazılım öğrenmeye karar verdim. Başlangıcı Udemy dersleriyle yaptım ve Emrah yükselin PHP derslerini izliyorum.
İlk sorum sizce Web programlamada hayal ettiğim tüm şeyleri yapabilmek için hangi dillere halim olmalıyım?
İkinci sorum işyerinde Udemy derleslerini dinleyemiyorum. Bu dillerden okuyabileceğim ve bu zamanıda değerlendire bileceğim kitap önerisi olan veya satan varmı?