mustafacolakog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ikinci el almayı düşünüyor musunuz? ben de kasa toplayacağım fakat 0 almaya façam yemiyor
Valla ikinci ele hiç bakmadım hocam. Açıkçası güvenemiyorum da. Aleti almış adam, sorunu sıkıntısı olmasa niye satsın ki bu kadar kısa sürede? (kısa derken seçtiğim parça ve modeller yeni çıkan ürünlerden)

Bir de sahibinden de forum donanımhaber de falan denk geldim sıfır fiyatına satıyor adamlar.. Bir tanesi şu benim yukarıda topladığım pc den daha düşük parçalarla toplanmış bir sistem için 19500TL istiyor. Ben anlamadım bu işi yani. En kötü 1 hafta araştırırsın, internet var elinin altında.. Bir hafta 10gün okuma yap araştır öğren kendin topla hem bilgin olur genel kültürün olur hem de 19500 yerine aynı sistemi sıfır olarak daha uygun fiyatla toplarsın. Şaka gibi millet fırsatçılık had safhada ne yazık ki.