hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadara mal oldu size hocam
2017'de acmistim hocam, net rakimi hatirlamiyorum maalesef. Devlete odene harclar dolar uzerinden odendigi icin TL olarak masraflarda artis olmustur.