Hocam rakamlar 400-700₺ adam niye hat almaktan çekinsin ? Çok basit düşünmedin mi sencede?
Her yeni hat aldığında yeni üye statüsünde olacak. Üyeler o kişilerle ticaret yapmaya çekinecekler. Çok basit değil alınabilecek en iyi önlemlerden birisi bu. Daha iyisi var mi sizce ? Şu an mail adresiyle giriliyor. Eskiden üye adıyla giriliyordu ve ************** daha fazlaydı. Benim dediğim giriş yöntemi mail adresiyle giriş yöntemine göre daha güven verici.Zaten ************** %100 bitmez sadece önlem. Son olarak zaten yeni üyeler her kategoride ticaret konusu açamiyor. Hala basit mi düşündüğümü düşünüyorsunuz