English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında cep telefonu numarası ile giriş aktif edilmeli. Adam sürekli hat alacak hali yok ya. Elindeki hatları tüketip cevresindeki kişilerin hattini kullanacak en kötü ihtimal. Onlarda banlaninca bir daha üye olamayacak
Hocam rakamlar 400-700₺ adam niye hat almaktan çekinsin ? Çok basit düşünmedin mi sencede?