Aslında cep telefonu numarası ile giriş aktif edilmeli. Adam sürekli hat alacak hali yok ya. Elindeki hatları tüketip cevresindeki kişilerin hattini kullanacak en kötü ihtimal. Onlarda banlaninca bir daha üye olamayacak