istanbul da bir kaç diş kliniğine gittim valla 1000 - 1500 arası rakamları duyunca ben kendim beyaza boyarım dedim. Beyazlıktan kastım da normal beyaz yani özel bir uygulama değil sarılıklar gitsin

varsa istanbulda bende hemen gelebilirim.
haklısın. ben dişlerime hiç bakmadım. arkalarda birdişimi ameliyatla çekmemiz gerekir dediler. 3-4 yere gittim benzer rakamlardı hep 500 lirayı mecburen verdim. Şimdi korkuyorum tartarını temizleyin demeye.