Merhabalar,
Tecrübelerinize ve görüşlerinize dayanarak, bilgi almak istiyorum.

2008 yılında kayıt ettiğim .com uzantılı bir siteme ait bu sene Marka Başvurusu yaparak .com.tr uzantılı adresimi aldım ve akabinde Marka Başvurusunda bulunduğum isim onaylandı ve belgenin aslı yarın kargoya veriliyor.

Konu şu;

2010 yılında da başka bir firma .net uzantılı Domain adresini kayıt ettirmiş ve kendi sitesine yönlendirmiş.
Ve sitesi de benim .com ve com.tr uzantılı sitelerime ait ismin sadece sonuna xxxxing.com eklemiş.
Ancak sonradan farkettim ki, xxxing.com eklentili domaini 2006 yılında kayıt etmiş, yani benden 2 yıl önce.

Markaları araştırdım ve her hangi bir tescil görünmüyor. Her ikimizde neredeyse aynı işi yapıyoruz.

Sizce Avukatım aracılığı ile ihtar göndermeli miyim?
Yoksa kendi haline bırakmalı mıyım ?
Ve tabi 2006 yılında xxxing.com uzantılı domaini benden önce aldığı için hak iddia edemez miyim?

Ancak benim .com ve .com.tr uzantılı adresime ait .net uzantısını almış, sadece bunu mu talep etmeliyim?