profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-devlet üzerinden bir çok işlem yapılabiliyor, halkın böyle bir şeyden daha fazla haberi olması kullanması gerekiyor.
en çok cimer’i kullanıyoruz hocam olur mu 😂