Prode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, milgauss modeli var ama gerçekten almayı düşünüyormusunuz? 2.yılındayım 3 yıl daha garantisi mevcut. Çok kullanılmadı
Teşekkür ederim hocam istediğim modeller arasında değil.
Çok tşk hocam buralara çok baktım
endmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece meraktan soruyorum, neden ‘ Rolex’ yazıyor diye ya da ‘Rolex’ saatim var demek için ederinden 100 kat fazlasını veriyorsunuz, ya da neden verilir o kadar para?
Ben kimseye rolex saatim var demek için saat alma planım yok ona bakarsan o zaman lüx evde almayalım veya yüksek segment araçta almayalım ? hatta marka hiçbirşey almayalım.
IgraLAB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@endmd Yatırım sadece döviz ve ev alarak yapılmaz, rolexte bir yatırımdır ve oldukça mantıklıdır ayrıca günümüzde her şey gösteriz üzerine kurulu, burada kim son model bir lamborghini istemez?
+111