Merhaba, milgauss modeli var ama gerçekten almayı düşünüyormusunuz? 2.yılındayım 3 yıl daha garantisi mevcut. Çok kullanılmadı
Teşekkür ederim hocam istediğim modeller arasında değil.
Çok tşk hocam buralara çok baktım
Hocam sadece meraktan soruyorum, neden Rolex yazıyor diye ya da Rolex saatim var demek için ederinden 100 kat fazlasını veriyorsunuz, ya da neden verilir o kadar para?
Ben kimseye rolex saatim var demek için saat alma planım yok ona bakarsan o zaman lüx evde almayalım veya yüksek segment araçta almayalım ? hatta marka hiçbirşey almayalım.
@endmd Yatırım sadece döviz ve ev alarak yapılmaz, rolexte bir yatırımdır ve oldukça mantıklıdır ayrıca günümüzde her şey gösteriz üzerine kurulu, burada kim son model bir lamborghini istemez?
+111