Son Zamanlarda Bu Tarz konular Arasında En mantıklı konu Bence,
MGTDİZAYN = 2010 Yıllarında 3 Arkadaş İnternet Sektöründe Var olalım dedik, İsimlerimizin Baş harfinden oluşturduk
MUSTAFA
GÖKHAN
TUNA Oluşuyor. O yüzden şirketi böyle kurmuştuk ve 2013 yılında ayrıldık Ben Gene R10'da nick değiştirmedim ama interaktifplus olarak Devam ediyoruz. Diğer 2 Arkadaşım'da r10'da yer almaktadır. Umarım mesajımı görürler Eski günleri Hatırlarlar
Herkese iyi forumlar dilerim.