İyi geceler, hiç aksatmadan ödemenizi yapıyorsanız zaten sorun yoktur ki 1446 puan iyi bir puan zaten max. puan 1600. Siz harcama yaptıkça ve borç arttıkça puanınız eksilir ve her ay ödemenizde puan yenilenir. Puanlar her ay'ın ilk haftası yenileniyor. Siz 15'in de ödeme yaptığınıza göre puan değişimini bir daha ki ay görebileceksiniz. Borcunuz kapandıkça puanınız artacak ayrıca bi tiyo daha ödeme günü tam 15'i ise 12-13'ü gibi ödemenizi yapın 1-2 gün erken ödemeniz bile puanı etkiler. Sakın asgari ödeme yapmayın, dönem sonu borcu tamamen ödenmeli. Konuyla ilgili bilgim bu kadar. Umarım yardımcı olur.
Bende öyle tahmin ettim hocam ve kart limitleride bu puanı etkiliyor gibi çünkü hiç aldatmadım bugunde kadar. Çok şükür 5000tl destek kredisi var yeni başladı iki kart var birde dönem borçları ödenmemişti o yüzden düşmüş olabilir bankaya gitmeden karttan harcama yapmayacağım ihtiyaç kredisi çekeceğim kkb ne. Kadar yüksek olursa o kadar düşük faizle veriyorlar. Qnb üç ay ertelemeli alıp ihtiyaç giderecceğim bilgi için teşekkürler