Merhaba aracımın zorunlu trafik sigortası yakın zamanda bitiyor. Daha önce babamın sigortacısından yaptırıyordum ancak online olarak yapılabileceğini farkettim. Eğer mantıklı ise bundan sonra online yaptırmak istiyorum.
Daha önce internetten trafik sigortası yaptıranlar varsa ve cevap verebilirlerse bilgilerinden yararlanmak isterim. İnternetteki bilgilerin çoğu reklam içeriyor, objektif gelmedi
Sorularım şunlar:
İnternetten trafik sigortası nasıl yapılır? Hangi site ya da bankayı tercih etmeliyim? Dikkat etmem gereken şeyler var mı?
Şimdiden teşekkürler
Hocam öncelikle şöyle diyebilirim ki internetten yaptırmak çoğu zaman uygun ve taksit vadesi olabilir ancak yarın bir sorun olduğunda veyahut kaza anında ulaşabileceğiniz veya araciniz/trafik ile ilgili bir işiniz olduğunda yardımcı olur mu o firmalar ?, Ancak acenteden yaptırdığıniz da aklınıza 1 soru takılsa gidersiniz veyahut ararsın öğrenirsiniz.
Eğer trafik sigortası için fiyat alacaksanız size yardımcı olabilirim. Kendi acetemizden +30 küsur firmadan fiyat alıp en uygun trafik sigortası fiyatını size iletebilirim.